Obec Horní Dubenky

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3 4 5
Vinařství Holánek - 5. dubna
6
7
Duševní odpočinek
8
Prodej nosných kuřic 8. dubna
Prodej nosných kuřic Drůbežárna Vadín
9 10
Přerušení dodávky elektrické energie - 10. dubna
Velikonoční stezka
11
Velikonoční stezka
12
Velikonoční stezka
13
Velikonoční jarmark + výtvarné dílny
Velikonoční stezka
14
Velikonoční stezka
15
Velikonoční stezka
16
Velikonoční stezka
17
Prodej nosných kuřic 17.dubna
Velikonoční stezka
18
Velikonoční stezka
19
Velikonoční stezka
20
Velikonoční stezka
21
Velikonoční stezka
22
Velikonoční stezka
23
Velikonoční stezka
24
Zápis do 1. ročníku v hornodubenské škole
Velikonoční stezka
25
Velikonoční stezka
26 27
28 29 30
Pálení čarodějnic
1 2 3
Vítání občánků + setkání 18letých a setkání 50letých
4
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí, středa od 8:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 567 374 259
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@hornidubenky.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Horní Dubenky 31, 588 52 Horní Dubenky.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Horní Dubenky 31, 588 52 Horní Dubenky v úředních dnech a hodinách:

    pondělí, středa od 8:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 567 374 259
  3. Poštou na adresu Obecní úřad, Horní Dubenky 31, 588 52 Horní Dubenky
  4. Elektronicky na e-mail: obec@hornidubenky.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: nx6bd8m
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní / městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Sazebník úhrad za poskytování informací (PDF)

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 60 min.) 300 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 6 Kč/ks
- jednostranně formát A3 8 Kč/ks
- oboustranně formát A3 12 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) - Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie) - Kč
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře

Další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu.

 

Výroční zprávy